Kraj i język
Menu
    PRODUKTY
    PRZEGLĄDAJ ZASOBY

    Cookies

    We use cookies to optimize site functionality and to give you the best possible experience while browsing our site. If you are fine with this and accept all cookies, just click the 'Accept' button. You can also review our privacy statement.

    PRODUKTY
    PRZEGLĄDAJ ZASOBY

    Dołączanie jako główny użytkownik

    Ten temat jest przeznaczony dla użytkowników mieszkających/pracujących w budynku lub korzystających z niego, którzy są głównym użytkownikiem aplikacji KONE Elevator Call dla innych użytkowników mieszkających/pracujących w tym samym budynku.

    Dołączanie kończy konfigurowanie KONE Elevator Call.

    • 1.
      Otwórz wiadomość e-mail z zaproszeniem.
      E-mail z zaproszeniem został wysłany do Ciebie przez administratora budynku KONE Elevator Call. Szukaj w swojej skrzynce e-mail tekstu „KONE Flow” i zajrzyj do folderu ze spamem. Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości e-mail z zaproszeniem, skontaktuj się z administratorem budynku.
    • 2.
      Otwórz link aktywacyjny w wiadomości e-mail z zaproszeniem i ustaw hasło do swojego konta na stronie internetowej.
    • 3.
      Przeczytaj zasady ochrony danych osobowych, regulamin i warunki oraz zaznacz pole wyboru, aby zaakceptować.
    • 4.
      Otwórz KONE Flow.
    • 5.
      Zaloguj się, używając swojego adresu e-mail i hasła.
    • 6.
      Dotknij LET'S GO (START).
      Możesz korzystać z KONE Elevator Call.
    • i
      Uwaga: Jako główny użytkownik jesteś osobą odpowiedzialną za zarządzanie ludźmi i ich dostępem w swoim mieszkaniu lub obiekcie.
    • i
      Uwaga: Administrator budynku ma prawo zarządzać Twoimi uprawnieniami. Jeśli administrator budynku usunie Twój profil, wszyscy utworzeni przez Ciebie dodatkowi użytkownicy również zostaną usunięci.
    Did you find this helpful?
    Thank you so much for taking the time to leave an excellent rating. We really appreciate your business.
    Give your valuable sugession for improve Article
    255 Character(s) Remaining.